Nákupní chování zákazníků společnosti Footshop, s. r. o. – Daniel HORN
Daniel HORN
Bakalářská práce
Nákupní chování zákazníků společnosti Footshop, s. r. o.
Footshop´s consumer behaviour
Anotace:
V rešeršní části této práce byl popsán termín nákupního chování spotřebitelů a jeho rozdíly mezi pohlavím, dále též produktový mix, jeho největší složky produkt a značka, a v menší míře i cena. Všechny tyto termíny byly využity při řešení marketingového problému nízkých prodejů dámských produktů u společnosti Footshop, s. r. o. Společnost Footshop, s. r. o. poskytla svá vnitropodniková data pro nastínění …víceAbstract:
The research part of this work described the term shopping behavior of consumers and its differences between the sexes, as well as the product mix, its largest components product and brand, and to a lesser extent the price. All these terms were used in solving the marketing problem of low sales of women's products at Footshop, Ltd. The company Footshop, Ltd. provided its in-house data to outline this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORN, Daniel. \textit{Nákupní chování zákazníků společnosti Footshop, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/h1b6md/.
Jak správně citovat práci
HORN, Daniel. Nákupní chování zákazníků společnosti Footshop, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv produktového copywritingu na nákupní chování zákazníků v e-shopech Alza.cz, Mall.cz, parfums.cz
Lucie Ságnerová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách
Radek Štursa -
Vliv dětí na nákupní chování rodičů
Jan Holovský -
Analýza marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu firmy Footshop
Mojmír Prokop -
Internetový marketingový mix v malé společnosti
Tereza Machová -
Analýza marketingové komunikace značky Footshop
René Dang -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Nikola Vlastníková