Návrh metod pro sebeřízené učení žáků v odborném vzdělávání – Ing. Lucie Mesteková
Ing. Lucie Mesteková
Bachelor's thesis
Návrh metod pro sebeřízené učení žáků v odborném vzdělávání
Suggestion of methods for self-directed learning in vocational education
Abstract:
Bakalářská práce se zabývala autonomií žáka a jeho sebeřízeným učením. Hlavním cílem práce bylo navrhnout metody, které by měly vést žáky odborné střední školy v oboru cestovní ruch k sebeřízenému učení. V teoretické části byly definovány pojmy autonomie žáka a sebeřízené učení, formulovány styly a strategie učení, vysvětlen rozdíl mezi řízeným a sebeřízeným učením. Byla provedena analýza vybraných …moreAbstract:
The bachelor's thesis dealt with learner autonomy and self-directed learning. The main aim of the thesis was to propose methods to guide the students of a vocational secondary school in the field of tourism towards self-directed learning. The theoretical part defined the concepts of learner autonomy and self-directed learning, formulated learning styles and strategies, and explained the difference …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2023
- Supervisor: Mgr. Jiří Votava, Ph.D.
- Reader: Kateřina Tomšíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MESTEKOVÁ, Lucie. \textit{Návrh metod pro sebeřízené učení žáků v odborném vzdělávání}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Institute of Education and Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/h1gylz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and CommunicationBachelor programme:
Pedagogy for Teachers of Practical Training
Theses on a related topic
-
Proces odškolování žáků ve svobodné základní škole: Zkušenost s přestupem na sebeřízené vzdělávání očima žáků a pedagogů.
Sára Špatková -
Motivace žáků vybraných demokratických škol k učení
Adéla Klírová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights