Šancová Šancová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie restaurace Borgeska
Marketing strategy of restaurant Borgeska
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií pro restauraci Borgeska. Restaurace Borgeska je menší restaurace v Brně v Králově poli, interiérem laděná do éry královopolské strojírny. Restaurace se především zaměřuje na českou kuchyni. Cíl práce bude vytvořit marketingovou strategii, zhodnotit stávající situaci a navrhnou, jak ji zlepšit. Navržená marketingová strategie se opírá o výsledky SWOT …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy for the restaurant Borgeska. Restaurant Borgeska is a smaller restaurant in Brno in Královo pole, the interior is tuned to the era of Královopolská strojírna. The restaurant mainly focuses on Czech cuisine. The aim of the work will be to create a marketing strategy, evaluate the current situation and suggest how to improveit. The proposed marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/m6twv/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: Ing. Lucie Semerádová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení
Jana Zemanová -
Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně
Yvonne Krajčová -
Návrh marketingové strategie školskému zařízení enviromentální výchovy Lipka
Tereza Kepáková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi