Bc. Nikola Moravcová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu

Marketing communication as a factor of lifestyl forming
Abstract:
Marketingová komunikace se skládá z marketingového a komunikačního mixu, jehož nejvýznamnější součástí a nástrojem je reklama. Ta má tu možnost ovlivňovat a směrovat spotřebitele k určitému druhu požadovaného chování a jednání, které přináší oboustranné zisky. Pro zákazníka je to zisk v podobě uspokojení jeho potřeb, pro prodávajícího v konečném důsledku také. V dnešní době, ale běžný spotřebitel vyžaduje …more
Abstract:
Marketing Communications is composed of marketing and communications mix, the most important part of a tool for advertising. It has the possibility to influence and direct consumers to a particular type of desired behavior and conduct which brings double benefits. The customer is in terms of satisfying its needs, the seller ultimately also. Today, but requires more regular consumer and it seeks to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2009
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní