Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu – Bc. Nikola Moravcová
Bc. Nikola Moravcová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Marketing communication as a factor of lifestyl forming
Abstract:
Marketingová komunikace se skládá z marketingového a komunikačního mixu, jehož nejvýznamnější součástí a nástrojem je reklama. Ta má tu možnost ovlivňovat a směrovat spotřebitele k určitému druhu požadovaného chování a jednání, které přináší oboustranné zisky. Pro zákazníka je to zisk v podobě uspokojení jeho potřeb, pro prodávajícího v konečném důsledku také. V dnešní době, ale běžný spotřebitel vyžaduje …moreAbstract:
Marketing Communications is composed of marketing and communications mix, the most important part of a tool for advertising. It has the possibility to influence and direct consumers to a particular type of desired behavior and conduct which brings double benefits. The customer is in terms of satisfying its needs, the seller ultimately also. Today, but requires more regular consumer and it seeks to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fvmnq/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2009
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Životní úroveň českých domácností
Renata Hálová -
Ovlivňování veřejného mínění v oblasti ochrany životního prostředí.
Jaroslav Neuwirt -
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
Jan Vála -
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
Jan Bors -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Beata Jarcovjáková -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu současné české společnosti (případ regionu Hlučínsko)
Tereza Kubinová -
Mužská a ženská identita v súčasnej spoločnosti so zameraním na reklamu
Katarína Molnárová -
Svobodná firma
Radan Mlčůch