Koncepce CRM ve společnosti podnikající v zásilkovém obchodu – Bc. Irena Slanařová
Bc. Irena Slanařová
Master's thesis
Koncepce CRM ve společnosti podnikající v zásilkovém obchodu
CRM Concept for a Mail-Order Business Company
Abstract:
Koncepce CRM ve společnosti podnikající v zásilkovém obchodu rozvíjí téma marketingového plánu zpracovaného v bakalářské práci. Na základě porovnání několika dostupných CRM systémů předkládá efektivní řešení pro řízení vztahů se zákazníky v malé společnosti Omega 2012, která se zabývá katalogovým prodejem vybavení skladů, provozů a kanceláří v segmentu B2B. Přestože se jedná o imaginární společnost …moreAbstract:
CRM Concept for a Mail-Order Business Company develops the marketing plan topic as presented in the BSc. thesis. Based on comparison among several available CRM systems, it presents an effective solution for a customer relationship management in a small company called Omega 2012 active in catalogue sales of store, shed and office equipment in the B2B segment. Although this is an imaginary company, …moreKeywords
CRM koncepce CRM procesy CRM systém hodnota zákazníka hodnotový management MS Dynamics CRM On Demand Oracle CRM On Demand služba na vyžádání řízení kontaktů řízení marketingu řízení obchodu řízení vztahu se zákazníky servisní služby znalostní management. Contact Center Cloud Computing CRM Concept CRM Process Customer Service Customer Relationship Management Customer Value Enterprise Marketing Automation Knowledge Management Sales Force Automation Value Management.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s34t2/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti
Soňa ZELINKOVÁ -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s. r. o.
Marcela DŮBRAVOVÁ -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Xiyue Zhang -
Finanční řízení podniků ve vztahu k Průmyslu 4.0
Petra Smetáková -
MS Dynamics CRM v nadnárodní společnosti
Jan Moravec