Soňa ZELINKOVÁ

Bakalářská práce

Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti

Customer relationship management as a tool to increase a competitive strength of Jednota, co-operative society Kroměříž
Anotace:
Po zamyšlení se nad tématem mé bakalářské práce Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž, jsem se zaměřila především na zlepšení kvality vztahů s koncovými spotřebiteli, tedy zákazníky. Ve své práci Jednotě navrhuji, aby se důkladně věnovala především tvorbě kvalitní zákaznické databáze, která by v budoucnu posloužila …více
Abstract:
After thinking about the theme of my bachelor work Customer relationship management as a tool to increase a competitive strength of Jednota, co-operative society Kroměříž, I concentrated especially on improving of the quality of relationship with end consumers, i.e. customers. In my work, I especially recommend to Jednota to go thoroughly in for establishment of quality customer database that would …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Zveřejnit od: 19. 5. 2006
Identifikátor: 4437

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZELINKOVÁ, Soňa. Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.