Koncepce CRM ve společnosti podnikající v zásilkovém obchodu – Bc. Irena Slanařová
Bc. Irena Slanařová
Diplomová práce
Koncepce CRM ve společnosti podnikající v zásilkovém obchodu
CRM Concept for a Mail-Order Business Company
Anotace:
Koncepce CRM ve společnosti podnikající v zásilkovém obchodu rozvíjí téma marketingového plánu zpracovaného v bakalářské práci. Na základě porovnání několika dostupných CRM systémů předkládá efektivní řešení pro řízení vztahů se zákazníky v malé společnosti Omega 2012, která se zabývá katalogovým prodejem vybavení skladů, provozů a kanceláří v segmentu B2B. Přestože se jedná o imaginární společnost …víceAbstract:
CRM Concept for a Mail-Order Business Company develops the marketing plan topic as presented in the BSc. thesis. Based on comparison among several available CRM systems, it presents an effective solution for a customer relationship management in a small company called Omega 2012 active in catalogue sales of store, shed and office equipment in the B2B segment. Although this is an imaginary company, …víceKlíčová slova
CRM koncepce CRM procesy CRM systém hodnota zákazníka hodnotový management MS Dynamics CRM On Demand Oracle CRM On Demand služba na vyžádání řízení kontaktů řízení marketingu řízení obchodu řízení vztahu se zákazníky servisní služby znalostní management. Contact Center Cloud Computing CRM Concept CRM Process Customer Service Customer Relationship Management Customer Value Enterprise Marketing Automation Knowledge Management Sales Force Automation Value Management.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s34t2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti
Soňa ZELINKOVÁ -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s. r. o.
Marcela DŮBRAVOVÁ -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Xiyue Zhang -
Finanční řízení podniků ve vztahu k Průmyslu 4.0
Petra Smetáková -
MS Dynamics CRM v nadnárodní společnosti
Jan Moravec