Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů. – Štěpán Cilka
Štěpán Cilka
Bachelor's thesis
Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů.
Using Price Comparison Engines for Online Shopping.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou komunikace webových srovnávačů cen a jejich vnímáním jako alternativy pro vyhledávání zboží. Po teoretickém uvedení do problematiky on-line nakupování a marketingu následuje vlastní výzkum založený na dotazníkovém šetření 343 respondentů doplněný o další dostupná data. Analýza odpovědí směřuje k zodpovězení 3 výzkumných otázek zda uživatelé upřednostňují …moreAbstract:
This bachelor thesis examines the efficiency of shopping engine communication methods and their perception as an alternative to searching of goods. After some initial theoretical notes on on-line shopping problematics and marketing, we will focus on the actual research based on a survey completed by 343 respondents, supple-mented by other available data. Analysis of the responses should lead to answering …moreKeywords
AdWords certifikát digitální komunikace e-komerce e-shop efektivita internetové ko-munikace Google Google Analytics Google Nákupy Heureka.cz internetová komunika-ce internetový marketing internetový obchod marketingová komunikace on-line marke-ting PPC prodej reklama Seznam.cz srovnávače cen Zbozi.cz.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Cilka, Štěpán. Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka