Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti – Bc. David Polák
Bc. David Polák
Bachelor's thesis
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
Effective potential customers segmentation and Its association with the objectives of the company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza a návrh efektivní segmentace zákazníků banky. Práce je rozdělená na 2 části - část Teoreticko-metodologickou, která se zabývá podstatou a postupy segmentace, jejím významem pro moderní marketing a komunikací se zákazníky. Praktická část je zaměřena na analýzu ČSOB a.s. z pohledu jejího postavení na trhu, sestavení SWOT analýzy a návrhu strategie obsluhy vybraného …moreAbstract:
Subject of this bachelor thesis is an analysis and a draft of efficient bank customer segmentation. This bachelor thesis consider of two chapters – first chapter is theoretical-methodological part, which concern to the bases and methods of segmentation, it´s relevance for modern marketing and examination of communication with customer. The practical part deal with an analysis of the chosen bank according …moreKeywords
Aktivní produkty efektivnost efektivní řízení hypoteční úvěr informační systém konkurence mezibankovní trh obchodní potenciál obchodní strategie potřeba zákazníka primární klienti segmentace segmentační kritérium. Active products business strategy competition effectivity effective managing information system inter-bank market market segmentation market potencial mortgage credit primary clients the need of a customer segmentation standard.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f3ohs/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁK, David. \textit{Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/h2afi5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Emmanuella Naa Komiley Tetteh -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Marketingová strategie
Tomáš Janík -
Is business strategy of DJI effective in Germany?
Zuding Qi -
Business analýza informačního systému pro evidenci akcionářů
Adam Dorňák -
Návrh informačního systému firmy se zaměřením na oblast Business Intelligence
Jakub Legerski -
Přechod společnosti Haspol, spol. s r.o. na informační systém SAP Business One
Eva Hrbáčková -
Podnikové manažerské informační systémy – Business Inteligence (kritéria výběru, implementace, reporting)
Pavel Žedňanský