Ondřej KALVACH
Bachelor's thesis
Historický vývoj značky Kofola
Historical Developement of the Brand Kofola
Abstract:
Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá problematikou historického vývoje obchodních značek a teoretickými poznatky o corporate identity. V praktické části se nalézá popis padesátiletého vývoje originální značky Kofola, kde značku chápeme jako souhrnný soubor hodnot a image firmy. Zabývám sezměnami v oblastech komunikace směrem k zákazníkovi, designu, firemní kultury a vývoje nových produktů …moreAbstract:
This project is in the theoretical part interested in historical development of trademarks and theoretical knowledge of the corporate identity. The practical part describes the evolution of the original brand Kofola. Brand is in this project understood like a set of values and company image. Project deals with changes in areas of communication to the customer, corporate design, corporate culture and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KALVACH, Ondřej. Historický vývoj značky Kofola. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
František Schwan -
Personal branding a komunikace umělecké značky
Lucie Lustigová -
Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding
Hana Baráková -
Rozbor a integrovaná komunikace vybrané značky/firmy
Jana Janurová -
Branding and its history - Red Bull
Michaela Svobodová -
Branding značky na sociální síti
Adrián Molota -
Kulturní památky Slovenska na Seznamu světového dědictví UNESCO. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
Aneta Tranová -
Cyrilometodějská stezka na území České republiky. Volnočasový produkt – návrh rozšíření stezky, informační brožura.
Jakub Trembač