Ondřej KALVACH
Bachelor's thesis
Historický vývoj značky Kofola
Historical Developement of the Brand Kofola
Anotácia:
Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá problematikou historického vývoje obchodních značek a teoretickými poznatky o corporate identity. V praktické části se nalézá popis padesátiletého vývoje originální značky Kofola, kde značku chápeme jako souhrnný soubor hodnot a image firmy. Zabývám sezměnami v oblastech komunikace směrem k zákazníkovi, designu, firemní kultury a vývoje nových produktů …viacAbstract:
This project is in the theoretical part interested in historical development of trademarks and theoretical knowledge of the corporate identity. The practical part describes the evolution of the original brand Kofola. Brand is in this project understood like a set of values and company image. Project deals with changes in areas of communication to the customer, corporate design, corporate culture and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zverejniť od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALVACH, Ondřej. Historický vývoj značky Kofola. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
František Schwan -
Personal branding a komunikace umělecké značky
Lucie Lustigová -
Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding
Hana Baráková -
Rozbor a integrovaná komunikace vybrané značky/firmy
Jana Janurová -
Branding and its history - Red Bull
Michaela Svobodová -
Branding značky na sociální síti
Adrián Molota -
Branding pro vlastní fashion značku
Vladislav Bivol -
Branding luxusních šperkařských značek
Julie Hojdyszová