Filmové herectví a teorie filmu – Andrea FALTÝNKOVÁ
Andrea FALTÝNKOVÁ
Diplomová práce
Filmové herectví a teorie filmu
Film acting and Film theory
Anotace:
Tématem diplomová práce nesoucí název Filmové herectví a teorie filmu je reflexe filmového herectví rozvíjející se na poli teoretických úvah v rámci teorie filmu. Jejím cílem je zmapovat, kriticky vyhodnotit a zejména pak komparovat jednotlivé tendence, které jsou v souladu s vývojem teorie filmu řazeny v chronologickém pořadí. Stěžejním bodem práce je zejména moment komparace, díky němuž je možné …víceAbstract:
The main thesis of this work, called Film Acting and Film Theory is a reflection of film acting being developed on the field of theoretical assumptions within film theory. The main goal of the thesis is to qualify, critically evaluate and most importantly compare individual tendencies that are with respect to the film theory development introduced chronologically. The key point of the work is then …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2015
Zveřejnit od: 8. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Zdeněk Hudec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FALTÝNKOVÁ, Andrea. Filmové herectví a teorie filmu. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Komunikační studia - Filmová věda
Práce na příbuzné téma
-
Pod kobercem: Transformace norem filmu noir ve filmu Big Lebowski (1998)
Jiri Rynda -
Populární herečky hrají pro Prag-Film. Analýza diskurzu českých hereček účinkujících ve filmech Prag-Filmu
Petra Holíková -
Bordwell, Chatman a teorie vyprávění ve filmu: srovnání dvou analytických přístupů pomocí analýzy tří filmů
Martin Witoszek -
Queer teorie ve filmu a v televizi: Nástin využívání myšlenek queer teorie v americké filmové a televizní produkci od roku 1990 po současnost
Eva Chlumská -
Jako odraz v kouzelném zrcadle: Hybridita filmu Vejdi do prázdna
Václav Hořeňovský -
Scénář a střih v dokumentárním filmu: případová studie vývoje filmu Normální autistický film Miroslava Janka
Kateřina MARŠÍKOVÁ -
Od Bati ke školnímu filmu Jaroslava Novotného. Průnik obchodní strategie firmy Baťa se vzdělávacím potenciálem filmu 20.–40. let ve Zlíně
Pavlína Vogelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva