Michaela Tomková

Bakalářská práce

Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.

Analysis of the Brand Position MIKONA Auto, s.r.o.
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza pozice značky Mikona Auto, s.r.o. V teoretické části je popsán marketingový mix, základní definice týkající se značky, targeting, positioning a branding. Praktická část je zaměřena na konkrétní značku Mikona Auto. Je zde popsána charakteristika této firmy, její cíle a produktový program. Následovalo provedení vlastního dotazníkového šetření týkající se analýzy …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of the position of the brand Mikona Auto, s.r.o. The theoretical part describes the marketing mix, basic definitions of the brand, targeting, positioning and branding. The practical part is focused on a specific brand Mikona Auto. It describes the characteristics of this company, its goals and product program. This was followed by an own questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tomková, Michaela. Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe