Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o. – Michaela Tomková
Michaela Tomková
Bakalářská práce
Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.
Analysis of the Brand Position MIKONA Auto, s.r.o.
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza pozice značky Mikona Auto, s.r.o. V teoretické části je popsán marketingový mix, základní definice týkající se značky, targeting, positioning a branding. Praktická část je zaměřena na konkrétní značku Mikona Auto. Je zde popsána charakteristika této firmy, její cíle a produktový program. Následovalo provedení vlastního dotazníkového šetření týkající se analýzy …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of the position of the brand Mikona Auto, s.r.o. The theoretical part describes the marketing mix, basic definitions of the brand, targeting, positioning and branding. The practical part is focused on a specific brand Mikona Auto. It describes the characteristics of this company, its goals and product program. This was followed by an own questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tomková, Michaela. Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Marketingový mix podniku
Mairamkan Satybaldyeva -
Marketingový mix
Karel Jakubův -
Marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karel Tamme -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá -
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
Zuzana Barysz -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová