Marketingová komunikace společnosti Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. – Marie MAŠKOVÁ
Marie MAŠKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o.
Marketing communication of the company Teta drogerie a lékárny ČR s. r. o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve společnosti Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. Cílem této práce je charakterizovat nástroje marketingové komunikace vybrané společnosti a následně zjistit, jak tyto nástroje ovlivňují stanovené cílové skupiny. Teoretická část je věnována definování cílů marketingové komunikace a následuje kapitola s popisem konkrétních nástrojů marketingové komunikace …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication in the company Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. The aim of this thesis is to characterize the marketing communication tools of the selected company and then to find out how these tools affect the specified target groups. The theoretical part is devoted to defining the objectives of marketing communication, followed by a chapter describing specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAŠKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace společnosti Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o.. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová