Martina Bc. Kotoučová

Master's thesis

Segmentace zákazníků a nastavení diferencovaného přístupu pro zákazníky společnosti TDS

Segmentation of Clients and Introduction of a Differentiated Approach for the Clients of TDS Company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku segmentace trhu. Teoretická část popisuje pravidla segmentace trhu, její proces, výhody a omezení. Rozlišuje segmentační faktory na základě typu trhu, jde-li o trhy spotřebitelské nebo trhy průmyslové. Praktická část navazuje nastavením diferencovaného přístupu k zákazníkům firmy TDS. Zhodnocuje situaci ve společnosti TDS. Tento strategický manuál může být …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2007
  • Supervisor: Jitka Nesnídalová
  • Reader: Zdeněk Cakl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2764