Segmentace zákazníků a nastavení diferencovaného přístupu pro zákazníky společnosti TDS – Martina Bc. Kotoučová
Martina Bc. Kotoučová
Master's thesis
Segmentace zákazníků a nastavení diferencovaného přístupu pro zákazníky společnosti TDS
Segmentation of Clients and Introduction of a Differentiated Approach for the Clients of TDS Company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku segmentace trhu. Teoretická část popisuje pravidla segmentace trhu, její proces, výhody a omezení. Rozlišuje segmentační faktory na základě typu trhu, jde-li o trhy spotřebitelské nebo trhy průmyslové. Praktická část navazuje nastavením diferencovaného přístupu k zákazníkům firmy TDS. Zhodnocuje situaci ve společnosti TDS. Tento strategický manuál může být …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2764
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2007
- Supervisor: Jitka Nesnídalová
- Reader: Zdeněk Cakl
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTOUČOVÁ, Martina Bc. \textit{Segmentace zákazníků a nastavení diferencovaného přístupu pro zákazníky společnosti TDS}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2007. Available from: https://theses.cz/id/h339kv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2764
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Monika Králová -
Segmentace spotřebitelského trhu a její využití ve společnosti XY
Klára Fritsche -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Anzhelika Kuxenko -
Marketingová zákaznická segmentace podle vybraného modelu konkrétního podniku
Kateřina Stránská -
Analýza zavádění nového produktu na trh
Zdeněk Vojtěchovský -
Zavedení nového produktu na vinařský trh
Ondřej Karady -
Segmentace spotřebitelských trhů a hodnocení tržních segmentů
Iveta ŠVECOVÁ -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček