Možnost využití počítačových her při výuce dějepisu – Bc. Kateřina LUŽOVÁ
Bc. Kateřina LUŽOVÁ
Master's thesis
Možnost využití počítačových her při výuce dějepisu
Possibility of using computer games in history teaching
Anotácia:
Diplomová práce, která nese název "Možnost využití počítačových her při výuce dějepisu ", je primárně zaměřena na počítačové hry s historickou tématikou a možnosti jejich využití při výuce dějepisu. Úvodní část práce vysvětluje termín počítačová neboli digitální hra, její historický vývoj a klasifikaci. Dále čtenáře seznamuje s termínem Game Based Learning, tedy metodou vzdělávání pomocí počítačových …viacAbstract:
The diploma thesis entitled "The Possibility of Using Computer Games in History Teaching" is primarily focused on computer games with historical themes and the possibilities of their use in teaching history. The introductory part explains the term computer or digital game, its historical development and classification. Another part of the work introduces the reader with the term Game Based Learning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Pavel Kopeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUŽOVÁ, Kateřina. Možnost využití počítačových her při výuce dějepisu. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Higher Secondary School / UM-UDĚJ
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické aspekty argumentačních her s historickou tematikou zasazených do virtuálního prostředí
Jan Mottl -
Tvorba vzdělávací aplikace s historickou tematikou s prvky gamifikace
Roman LUDVÍK -
Game-based learning: Návrh edukativní počítačové hry
Renáta Šajnarová -
Reinforcement learning v počítačových hrách
Tomáš Svoboda -
Game-based learning: Příklady dobré praxe a návrh výukové počítačové hry
Filip Šelong
Názov
Vložil
Vložené
Práva