L'enseignement supérieur à distance en France et en République tchèque – Anastasia Gordashevskaya
Anastasia Gordashevskaya
Bachelor's thesis
L'enseignement supérieur à distance en France et en République tchèque
Higher education distance learning in France and the Czech Republic
Abstract:
This bachelor's thesis explores the phenomenon of distance education, an increasingly important mode of learning that has been developing rapidly in recent years, particularly highlighted in a period of global pandemics, and adapting to the diverse needs of learners, namely their interest in distance education. Based on official French administrative definitions, distance education is characterised …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem distančního vzdělávání, stále významnějšího způsobu výuky, který se v posledních letech rychle rozvíjí, což je zvláště zdůrazněno v období globálních pandemií a přizpůsobování se různorodým potřebám studujících, a sice jejich zájmem o distanční vzdělaní. Na základě oficiálních francouzských administrativních definic je distanční vzdělávání charakterizováno …more
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/a8kj3/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GORDASHEVSKAYA, Anastasia. \textit{L'enseignement supérieur à distance en France et en République tchèque}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/h38rj1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
French Language for Commerce / French Language for Commerce
Theses on a related topic
-
Období distanční výuky během pandemie COVID-19 a jeho vliv na životní styl žáků 1. stupně ZŠ
Klára Šotolová -
Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování – covid–19.
Helena Zelníčková -
Autoregulace vysokoškolských studentů-dobrovolníků v době pandemie Covid-19
Barbora Hegerová -
Form des Fernunterrichts bevorzugt von Studierenden des 3. Studienjahres der Präsenzform des Bachelorprogramms „Deutsch mit dem Schwerpunkt Sprachausbildung“ des Lehrstuhls für deutsche Sprache und Literatur während der Covid-19-Pandemie
Kristýna Valášková -
Využívání digitálních technologií v oblasti primárního vzdělávání v době pandemie COVID-19
Klára Vydrová -
E-learning a jeho aplikace v kombinované formě studia
Tomáš Kazda -
E-learning a jeho nasazování
Jakub Vladyka -
Upper Secondary School Students' Beliefs about English Language Learning
Pavlína Skalová