Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy – Bc. Tereza Homolková
Bc. Tereza Homolková
Bakalářská práce
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Audiovisual Viral Communication Requirements of its Communication Success - Selection of Case Studies, Analysis of Content and Form
Anotace:
Bakalářská práce řeší problematiku audiovizuálních virálních sdělení, prezentuje teoretické poznatky o virálním marketingu a předpoklady jeho komunikační úspěšnosti. Praktická část práce pak analyzuje obsah relevantních kazuistik a určuje atributy, jež by měla obsahovat audiovizuální (marketingová) sdělení tak, aby se stala virálními. Cílem práce je tedy shromáždit teoretické poznatky k problematice …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with an issue of audiovisual viral communication and introduces the theoretical findings in the field of viral marketing including the prerequisite of communication success. The practical part of the thesis focuses on an analysis of germane case studies and subsequent attribute determination essential for audiovisual (marketing) message to become viral. The aims of my thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ecxkt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOMOLKOVÁ, Tereza. \textit{Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/h3b7hp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
Vliv nových technologií na podstatu, obsah a formu smluv
Tomáš Nutil -
Obsah přílohy k účetní závěrce a její význam pro externí uživatele
Elena Adámková -
Ekologická stopa v časopisech pro děti a mládež: analýza a návrh inovace
Diana Straková -
Vliv obsahu a forem železa na vlastnosti přírodních a Fe-modifikovaných sorbentů
Monika Absolonová -
Vliv uživatelských charakteristik na šíření virálního sdělení
Jiří Wolf -
Využití virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace
Jana Viktorie ŠEINEROVÁ -
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci vybrané společnosti
Petr Jelen