Bc. Tereza Homolková

Bakalářská práce

Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy

Audiovisual Viral Communication Requirements of its Communication Success - Selection of Case Studies, Analysis of Content and Form
Anotace:
Bakalářská práce řeší problematiku audiovizuálních virálních sdělení, prezentuje teoretické poznatky o virálním marketingu a předpoklady jeho komunikační úspěšnosti. Praktická část práce pak analyzuje obsah relevantních kazuistik a určuje atributy, jež by měla obsahovat audiovizuální (marketingová) sdělení tak, aby se stala virálními. Cílem práce je tedy shromáždit teoretické poznatky k problematice …více
Abstract:
My bachelor thesis deals with an issue of audiovisual viral communication and introduces the theoretical findings in the field of viral marketing including the prerequisite of communication success. The practical part of the thesis focuses on an analysis of germane case studies and subsequent attribute determination essential for audiovisual (marketing) message to become viral. The aims of my thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní