Jitka Hanzlíčková

Diplomová práce

Vývojové trendy v marketingu

Development trends of marketing
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provést analýzu jednotlivých vývojových trendů v marketingu, podchytit jejich hlavní rysy a na konkrétních příkladech ukázat jejich použití. Dále pak pomocí dotazníku zhodnotit účinnost reklamní kampaně mobilního operátora Vodafone, která před třemi roky rozpoutala mnoho diskuzí, a která vykazovala prvky právě těchto nových trendů.
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse development trends of marketing, describe their main features and with help of concrete examples show their use. Practical part of the thesis evaluates, with the aid of questionnaire, marketing campaign of the mobile telecommunication company Vodafone that took place three years ago. This campaign arouses a lot of discussion that time and contained elements of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19496