Jitka Hanzlíčková
Diplomová práce
Vývojové trendy v marketingu
Development trends of marketing
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provést analýzu jednotlivých vývojových trendů v marketingu, podchytit jejich hlavní rysy a na konkrétních příkladech ukázat jejich použití. Dále pak pomocí dotazníku zhodnotit účinnost reklamní kampaně mobilního operátora Vodafone, která před třemi roky rozpoutala mnoho diskuzí, a která vykazovala prvky právě těchto nových trendů.Abstract:
The aim of the thesis is to analyse development trends of marketing, describe their main features and with help of concrete examples show their use. Practical part of the thesis evaluates, with the aid of questionnaire, marketing campaign of the mobile telecommunication company Vodafone that took place three years ago. This campaign arouses a lot of discussion that time and contained elements of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19496
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19496
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků