Učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě – Jan Komárek
Jan Komárek
Bachelor's thesis
Učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě
Teacher as co-creator of climate in class
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na třídního učitele jako spolutvůrce klimatu ve tří-dě. V první kapitole teoretické části je popsáno klima školní třídy a jeho typy, pozi-tivní třídní klima a zdroje jeho utváření a metody zkoumání třídního klimatu. Dru-há kapitola teoretické části je zaměřena na faktory ovlivňující klima školní třídy, konkrétně na žáka střední školy, sociální prostředí žáka, mezi které …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on a class teacher as co-creator of the classroom cli-mate. The first chapter of the theoretical part describes the climate of the classro-om and its types, the positive class climate and the sources of its formation and the methods of exploring the class climate. The second chapter of the theoretical part focuses on the factors influencing the climate of the classroom, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Dana Linhartová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / odbor:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Práce na příbuzné téma
-
Classroom Climate and Its Impact on Student Interaction in an English Class
Renata Schmidtová -
Třídní klima u žáků na 1. stupni ZŠ
Jitka Koštuříková -
Význam adaptačních kurzů žáků středních škol pro třídní klima
Eliška Peterková -
Porovnání názorů žáků základní školy standardního a alternativního (waldorfského) typu na aktuální a preferované klima školní třídy
Edita Vrbová -
Klima školní třídy z pohledu žáků ZŠ
Adéla Honigová -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková