Komunikační strategie cestovní agentury – Bc. Vojtěch Šimek
Bc. Vojtěch Šimek
Master's thesis
Komunikační strategie cestovní agentury
Travel Agency Communication Strategy
Anotácia:
Předmětem diplomové práce "Komunikační strategie cestovní agentury" je analýza a rozbor současných marketingových aktivit v oblasti cestovního ruchu se zaměřením na společnost Surf Travel s.r.o. Teoretická část práce se zabývá marketingem cestovního ruchu, definuje jeho strategie a popíše obecné zásady pro komunikaci v této oblasti. Praktická část detailně rozebere strategii komunikace a jednotlivé …viacAbstract:
The subject of the diploma thesis "Travel Agency Communication Strategy" is the analysis of current marketing activities in the field of tourism with a special focus on the travel agency Surf Travel s.r.o. The theoretical part of this thesis focuses on tourism marketing, defines its strategies and describes the general recommended principles for communication in this area. The practical part analyzes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šimek, Vojtěch. Komunikační strategie cestovní agentury. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum
Eva Jakubcová -
Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours
Nestor Guillermo Henriquez Argote -
Analýza marketingové strategie vybrané cestovní kanceláře nebo cestovní agentury
Zuzana Vlčková -
Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy
Pavlo Pazelskyi -
Návrh nové marketingové strategie pro cestovní agenturu INVIA.CZ, a.s.
Pavel Novotný -
Návrh obchodní strategie incomingové cestovní agentury
Martin Svašek -
Využití nástrojů on-line marketingu pro propagaci cestovní agentury
Vojtěch Nejezchleb -
Marketingová strategie cestovní agentury Patriot travel
Jana Hradečná