Michal Mácha

Bakalářská práce

Analýza vnímání privátních značek na českém trhu

Anotace:
Bakalářská práce pomocí dotazníkového šetření analyzuje vnímání privátních značek na českém trhu a u autorem zvoleného obchodního řetězce Lidl. Poodkrývá nejvíce reflektované privátní značky a důvody jejich nákupu či nezájmu o ně. Analyzuje názory respondentů z hlediska tří různých kritérií, ceny, kvality a vzhledu obalů privátních značek. Zaměřuje se také pomocí vlastní výzkumné metody na výskyt privátních …více
Abstract:
The bachelor’s thesis uses a questionnaire survey to analyze the perception of private labels and a retail chain Lidl, selected by the author, on the Czech market. It reveals the most reflected private labels and the reasons for their purchase or a lack of interest in them. The respondents’ opinions are analysed in terms of three different criteria: price, quality and package designs of private labels …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 8. 2021
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
  • Oponent: Ing. Lucie Zlatušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku