Analýza vnímání privátních značek na českém trhu – Michal Mácha
Michal Mácha
Bakalářská práce
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Anotace:
Bakalářská práce pomocí dotazníkového šetření analyzuje vnímání privátních značek na českém trhu a u autorem zvoleného obchodního řetězce Lidl. Poodkrývá nejvíce reflektované privátní značky a důvody jejich nákupu či nezájmu o ně. Analyzuje názory respondentů z hlediska tří různých kritérií, ceny, kvality a vzhledu obalů privátních značek. Zaměřuje se také pomocí vlastní výzkumné metody na výskyt privátních …víceAbstract:
The bachelor’s thesis uses a questionnaire survey to analyze the perception of private labels and a retail chain Lidl, selected by the author, on the Czech market. It reveals the most reflected private labels and the reasons for their purchase or a lack of interest in them. The respondents’ opinions are analysed in terms of three different criteria: price, quality and package designs of private labels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/quga4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
- Oponent: Ing. Lucie Zlatušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
Tereza Bagarová -
Spotřební chování s ohledem na privátní značky
Magdalena Tylšová -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele
Anna Klašková -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Nákupní chování zákazníků spotřebního družstva COOP Hlinsko
Anna Obolecká -
Privátní značky ve fashion odvětví
Lucie Homoláčová