Posouzení nákupní atmosféry dvou vybraných retailových jednotek v obchodním řetězci REWE – Jiřina Jirků
Jiřina Jirků
Bakalářská práce
Posouzení nákupní atmosféry dvou vybraných retailových jednotek v obchodním řetězci REWE
An assessment of shopping atmosphere of two selected retail units in the supermarket chain REWE
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry dvou retailových jednotek s potravinami. Jde o prodejnu BILLA, spol. s r.o. v Novém Městě na Moravě a o prodejnu PENNY Market s.r.o. taktéž v Novém Městě na Moravě. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol, přičemž v první kapitole je popsána teorie nákupní atmosféry, druhá kapitola blíže charakterizuje obchodní řetězec REWE Group a společnosti …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with an assesment of shopping atmosphere of two retail units - BILLA s.r.o. in Nove Mesto na Morave and PENNY Market s.r.o. also in Nove Mesto na Morave. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter describes the theory of shopping atmosphere, the second chapter describes the supermarket chain REWE Group and retail units BILLA and PENNY Market. The third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25706
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Jitka Odehnalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25706
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nákupní atmosféry klatovských prodejen Lidl a Penny
Nikol Smolíková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Nikola Březinová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kristýna Přikrylová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B
Lenka MACKOVÁ -
Projekt zlepšení online marketingové komunikace společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o. se zaměřením na slovenský trh
Michaela Pavlíčková