The English language in the advertisements presented in Czech magazines – Martin RUDZKI
Martin RUDZKI
Bakalářská práce
The English language in the advertisements presented in Czech magazines
Anglický jazyk v reklamách prezentovaných v českých časopisech
Abstract:
This thesis is focused on the use of English words in selected Czech magazine advertisements. The theoretical part deals with the topic of advertising, its division, but examines also print media, especially magazines. The strategies used in magazine advertisements as well as the structure of print advertisements are also clarified. Subsequently, the advertisements are analyzed in the practical section …víceAbstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na užití anglických slov v reklamách vybraných českých časopisů. Teoretická část práce se zabývá reklamní činností a jejím rozdělením. Z tiskových médií se věnuje zejména časopisům. Dále jsou objasněny také strategie využívané v časopiseckých reklamách společně se strukturou tištěné reklamy. Následně jsou reklamy v praktické časti analyzovány se zaměřením na množství …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Janoušková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RUDZKI, Martin. The English language in the advertisements presented in Czech magazines. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Reklama ve vyučování českému jazyku na 2. stupni ZŠ
Markéta Vašková -
Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk
Jana Karasová -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Jazyková hra jako nástroj persvazivní funkce reklamy
Michaela Černá -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák