Bc. Robert Zeman

Bakalářská práce

Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje

Designing marketing activities to support and increase sales
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na digitální podporu prodeje v oblasti online trhu (e-commerce). V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a definice této problematiky. Historická část obsahuje vývoj a časové mezníky. Praktická část se skládá z případových studií a jejich následné analýzy a hodnocení. Závěr zahrnuje vytvoření digitální společnosti s návrhem a aplikací vhodné marketingové strategie …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on digital sales support in the field of online market (e-commerce). The theoretical part explains the basic concepts and definitions of this issue. The historical part includes development and time milestones. The practical part consists of casse studies and their subsequent analysis and evaluation. The conclusion includes the creation of a digital company with the design …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace