Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Robert Zeman
Bc. Robert Zeman
Bakalářská práce
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Designing marketing activities to support and increase sales
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na digitální podporu prodeje v oblasti online trhu (e-commerce). V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a definice této problematiky. Historická část obsahuje vývoj a časové mezníky. Praktická část se skládá z případových studií a jejich následné analýzy a hodnocení. Závěr zahrnuje vytvoření digitální společnosti s návrhem a aplikací vhodné marketingové strategie …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on digital sales support in the field of online market (e-commerce). The theoretical part explains the basic concepts and definitions of this issue. The historical part includes development and time milestones. The practical part consists of casse studies and their subsequent analysis and evaluation. The conclusion includes the creation of a digital company with the design …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m6t3t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2019
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Marketingová strategie podniku
Radek Boháč -
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler -
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Dominik Molinek