Nadaný žák v primární škole a jeho pedagog – Soňa KOŘENKOVÁ
Soňa KOŘENKOVÁ
Diplomová práce
Nadaný žák v primární škole a jeho pedagog
A gifted pupil at primary school and his pedagogue
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na nadaného žáka v primární škole a jeho pedagoga. Cílem práce je na vybraném vzorku budoucích absolventů oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ zjistit, jak jsou připraveni na výuku nadaných žáků. Teoretická část práce pojednává o souvislostech, které s nadaným žákem v primární škole a jeho pedagogem souvisí. Praktická část na základě využití dotazníkového šetření popisuje …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on gifted pupil at primary school and his pedagogue. The aim of the thesis is to find out how the future graduates of the Primary School Teacher Training major are prepared for teaching the gifted pupils. The theoretical part of this thesis deals with the gifted pupil and his pedagogue in context. The practical part describes the future graduates´ extent of readiness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŘENKOVÁ, Soňa. Nadaný žák v primární škole a jeho pedagog. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Výchova v rodině a chování žáků prvního stupně základních škol z pohledu pedagogů
Vendula Dvořáková -
Potřeby pedagogů prvního stupně základních škol v kontextu inkluzivního vzdělávání
Aneta KOLMANOVÁ -
Psychohygiena u pedagogů prvního stupně základních škol
Eliška NECHVÍLOVÁ -
Koncepce výuky nadaných žáků na druhém stupni základních škol
Lucie Navrátilová -
Specifika komunikačních dovedností nadaných žáků vybraných základních škol z pohledu učitelů
Barbora Kejzlarová -
Hodnocení individuálního vzdělávacího plánu pro nadané žáky učiteli základních škol
Alena Holešová -
Postoj učitelů základních a středních škol k nadaným dětem a k jejich vzdělávání
Dana Juhová -
Postoje českých učitelů k akceleraci a akcelerovaným nadaným žákům základních škol
Hana Hanzlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva