Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci – Bc. Marek Šnobr
Bc. Marek Šnobr
Master's thesis
Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci
Globalization and its influence of marketing communication
Anotácia:
Práce obsahuje informace o pojmech jako je globalizace, marketingová komunikace, nadnárodní společnost. První část práce je věnována teoretickému popsání těchto pojmů. V této části jsem nahlédl i krátce do historického vývoje vzájemného propojování světa. Aplikační část je věnována využití poznatků z teoretické části na příkladech marketingové komunikace dvou nadnárodních společností. Závěr konstatuje …viacAbstract:
The work includes information on concepts such as globalization, Marketing Communications, a multinational company. The first part is devoted to the theoretical description of these concepts. In this Part I also briefly looked into the historical development of interconnection world. The application part is devoted to the use of theoretical knowledge of the examples Marketing communication between …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k7j22/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace nadnárodní společnosti a její české pobočky
Michaela Pánková -
Marketingová komunikace nadnárodních firem
Jiří Dudík -
Marketingová komunikace nadnárodních společností v oblasti udržitelnosti na sociální síti Facebook
Jana Kunová -
Marketingová komunikace inovací nadnárodních bankovních společností
Lucie Prouzová -
Význam marketingové komunikace pro prosperitu podniku
Šárka Holubová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Lokálně vs. globálně – komunikace nadnárodních společností na lokálních trzích
Klára Uhrínová -
Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz
Marek Hodný