Bc. Kristýna Macháčková

Master's thesis

Virální marketing, knihovny a čtenářstí

Viral marketing, libraries and reading
Abstract:
Diplomová magisterská práce s názvem „Virální marketing, knihovny a čtenářství“ je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je zmapovat internetový marketing, marketingový mix v prostředí internetu se zaměřením na formy reklamy na internetu. Dále je zde vymezen virální marketing a průběh virální kampaně s příklady úspěšných projektů. Práce dále obsahuje popis virálních projektů …more
Abstract:
Thesis titled „Viral marketing, libraries and reading“ is divided into theoretical and practical parts. The target of the teoretical part is to map internet marketing, marketing mix in the Internet environment focusing on forms of advertising on the Internet. There is also defined viral marketing and the process of a viral campaign with examples of successfull projects. The work contains a description …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 9. 2013
  • Supervisor: Mgr. Olga Zbranek Biernátová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies