Virální marketing, knihovny a čtenářstí – Bc. Kristýna Macháčková
Bc. Kristýna Macháčková
Master's thesis
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Viral marketing, libraries and reading
Abstract:
Diplomová magisterská práce s názvem „Virální marketing, knihovny a čtenářství“ je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je zmapovat internetový marketing, marketingový mix v prostředí internetu se zaměřením na formy reklamy na internetu. Dále je zde vymezen virální marketing a průběh virální kampaně s příklady úspěšných projektů. Práce dále obsahuje popis virálních projektů …moreAbstract:
Thesis titled „Viral marketing, libraries and reading“ is divided into theoretical and practical parts. The target of the teoretical part is to map internet marketing, marketing mix in the Internet environment focusing on forms of advertising on the Internet. There is also defined viral marketing and the process of a viral campaign with examples of successfull projects. The work contains a description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/no1ty/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2013
- Supervisor: Mgr. Olga Zbranek Biernátová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Efektivní propagace na internetu
Radek JEŽDÍK -
Infuence Marketing
Zolbayar Khatanbaatar -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS
Ondřej Vojík