Virální marketing, knihovny a čtenářstí – Bc. Kristýna Macháčková
Bc. Kristýna Macháčková
Diplomová práce
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Viral marketing, libraries and reading
Anotace:
Diplomová magisterská práce s názvem „Virální marketing, knihovny a čtenářství“ je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je zmapovat internetový marketing, marketingový mix v prostředí internetu se zaměřením na formy reklamy na internetu. Dále je zde vymezen virální marketing a průběh virální kampaně s příklady úspěšných projektů. Práce dále obsahuje popis virálních projektů …víceAbstract:
Thesis titled „Viral marketing, libraries and reading“ is divided into theoretical and practical parts. The target of the teoretical part is to map internet marketing, marketing mix in the Internet environment focusing on forms of advertising on the Internet. There is also defined viral marketing and the process of a viral campaign with examples of successfull projects. The work contains a description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/no1ty/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2013
- Vedoucí: Mgr. Olga Zbranek Biernátová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní propagace na internetu
Radek JEŽDÍK -
Infuence Marketing
Zolbayar Khatanbaatar -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS
Ondřej Vojík