Společenská odpovědnost firem: Alternativní cesta pro rozvoj? – Mgr. Petra Hačecká
Mgr. Petra Hačecká
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firem: Alternativní cesta pro rozvoj?
Corporate social responsibility: Alternative way of development?
Anotace:
Předložená práce se zabývá otázkou společenské odpovědnosti firem u nadnárodních korporací jako možného prostředku rozvoje v kontextu rozvojových zemí. S ohledem na široké možnosti chápání CSR a na snahu práce uchopit a zkoumat rozvojové aspekty v rámci působení soukromého sektoru, autorka v práci užívá inovaci CSR, a to termín (globálního) firemního občanství. Ten pak představuje politickou dimenzi …víceAbstract:
Presented thesis analyzes the issue of corporate social responsibility of transnational corporations as a plausible way of development in the developing countries context. Regarding the vast number of possible approaches to CSR and the attempt of this work to comprehend and analyze development aspects in the private sector, the author uses particular innovation of CSR- the term of (global) corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y3q81/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Oldřich Krpec, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Vladan Hodulák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika a mezinárodní vztahy
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić