Online marketingová komunikace vybrané společnosti – Bc. David Sekerák
Bc. David Sekerák
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Online Marketing Communication of the Selected Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení online marketingové komunikace společnosti a navržení doporučení pro její zlepšení. V teoretické části jsou popsány nástroje online marketingové komunikace společně s teorií marketingového komunikačního mixu. Praktická část se zabývá představením společnosti, dále popsáním a zhodnocením současného nastavení online marketingové komunikace a používaných nástrojů. …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the online marketing communication of a company and propose recommendations for its improvement. The theoretical part describes the tools of online marketing communication along with the theory of the marketing communication mix. The practical part introduces the company, further describes and evaluates the current setup of online marketing communication …moreKeywords
Online marketingová komunikace Marketingový komunikační mix Dotazníkové šetření Společnost mojeMobilka s.r.o. Sociální sítě Webové stránky Primární a sekundární výzkum Uživatelská přívětivost Zlepšení online marketingové komunikace Trendy v online marketingu E-mail marketing Online reklama Digital marketing Website optimalization Content marketing
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/un2j9/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Reader: Ing. Klaudie Škandera
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEKERÁK, David. \textit{Online marketingová komunikace vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/h57elz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Využití influencerů v online marketingové komunikaci
Ptak Ptak -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace Solária Shark
Dominika Carbolová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová