Bc. David Sekerák

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace vybrané společnosti

Online Marketing Communication of the Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení online marketingové komunikace společnosti a navržení doporučení pro její zlepšení. V teoretické části jsou popsány nástroje online marketingové komunikace společně s teorií marketingového komunikačního mixu. Praktická část se zabývá představením společnosti, dále popsáním a zhodnocením současného nastavení online marketingové komunikace a používaných nástrojů. …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the online marketing communication of a company and propose recommendations for its improvement. The theoretical part describes the tools of online marketing communication along with the theory of the marketing communication mix. The practical part introduces the company, further describes and evaluates the current setup of online marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/un2j9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klaudie Škandera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management