Mobilní dotykové zařízení jako nástroj tvorby výstupu žáků v přírodovědných předmětech – Bc. Zdeněk HULVA
Bc. Zdeněk HULVA
Diplomová práce
Mobilní dotykové zařízení jako nástroj tvorby výstupu žáků v přírodovědných předmětech
Mobile touch device as a tool for creating student work in science subjects.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provést namísto klasického protokolu (písemného zápisu) výsledku experimentu z přírodovědných pokusů, záznam na mobilní dotykové zařízení. Dále vybrat vhodný nástroj na zpracování a úpravu videa. Zpracovat tento záznam pro využití ve výuce. Následně pak srovnat, zda je videozáznam plnohodnotnou náhradou klasického zápisu výstupu experimentu.Abstract:
The goal of this diploma thesis is to execute a record of a laboratory experiment on a mobile touch device instead of classic written record. Next, select the appropriate video processing and editing tool. Process this record for use in teaching. Then compare whether the videorecord can be meant as a full refund of a classic written record of the experiment output.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2022
- Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HULVA, Zdeněk. Mobilní dotykové zařízení jako nástroj tvorby výstupu žáků v přírodovědných předmětech. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň ZŠ (jednooborové studium)
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientované laboratorní práce z fyziky inspirované návody k školním měřícím systémům
Daniel AUL -
Inovace laboratorni výuky chemie na SOŠ
Monika Geršlová -
Mobilní dotykové zařízení jako nástroj tvorby výstupu žáků v laboratorních cvičeních
Lukáš MACHURA -
Twin deficit hypotéza
Magda Krupárová -
Hypotéza úsporného fenotypu: Vliv prenatálních faktorů na další vývoj
Veronika Kolajová -
Zeta funkce a Riemannova hypotéza
Michaela Kecskésová -
Reedova hypotéza pro vrcholové barvení grafů
Karel Antonín KALVAS -
Franklova hypotéza o množinových systémech a síla podmínek lineárního programování
Jakub KOŇAŘÍK