DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS – Sofia Kornas
Sofia Kornas
Bakalářská práce
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Digitalizace jako klíč k úspěchu v komerční komunikaci luxusních značek oděvů
Anotace:
V současnosti se velmi pociťuje tlak na přizpůsobení se novým generacím a luxusní značky oděvů musí najít cestu, jak nové technologie, jako jsou sociální média a e-commerce, využít k získání nové klientely a neupadat do pozadí na trhu. Hlavní cíl této bakalářské práce je nalezení nejlepší strategie pro propogaci značek novým generacím tak, aby se značka mohla přiblížit novým spotřebitelům a zároveň …víceAbstract:
The pressure to adapt to new generations is growing and luxury fashion brands need to find a way of using new technologies such as social media and e-commerce to reach new customers and not fall behind, as it could mean losing a large number of potential customers. The main objective of this thesis is to find the best strategy for promoting to new generations, so that the brand can come closer to potential …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84513
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Andrea Escobar Rios
- Oponent: Adriana Escobar Rios
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84513
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Market launch strategy of the brand Kiehl´s
Dominika Hartová -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak -
Marketingová strategie vybrané luxusní značky
Dana Ondráčková -
Marketingová strategie značky Gaggenau na trhu
Robin Brázda