DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS – Sofia Kornas
Sofia Kornas
Bachelor's thesis
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Digitalizace jako klíč k úspěchu v komerční komunikaci luxusních značek oděvů
Abstract:
V současnosti se velmi pociťuje tlak na přizpůsobení se novým generacím a luxusní značky oděvů musí najít cestu, jak nové technologie, jako jsou sociální média a e-commerce, využít k získání nové klientely a neupadat do pozadí na trhu. Hlavní cíl této bakalářské práce je nalezení nejlepší strategie pro propogaci značek novým generacím tak, aby se značka mohla přiblížit novým spotřebitelům a zároveň …moreAbstract:
The pressure to adapt to new generations is growing and luxury fashion brands need to find a way of using new technologies such as social media and e-commerce to reach new customers and not fall behind, as it could mean losing a large number of potential customers. The main objective of this thesis is to find the best strategy for promoting to new generations, so that the brand can come closer to potential …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84513
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2021
- Supervisor: Andrea Escobar Rios
- Reader: Adriana Escobar Rios
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84513
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Market launch strategy of the brand Kiehl´s
Dominika Hartová -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak -
Marketingová strategie vybrané luxusní značky
Dana Ondráčková -
Marketingová strategie značky Gaggenau na trhu
Robin Brázda