Sofia Kornas

Bachelor's thesis

DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS

Digitalizace jako klíč k úspěchu v komerční komunikaci luxusních značek oděvů
Abstract:
V současnosti se velmi pociťuje tlak na přizpůsobení se novým generacím a luxusní značky oděvů musí najít cestu, jak nové technologie, jako jsou sociální média a e-commerce, využít k získání nové klientely a neupadat do pozadí na trhu. Hlavní cíl této bakalářské práce je nalezení nejlepší strategie pro propogaci značek novým generacím tak, aby se značka mohla přiblížit novým spotřebitelům a zároveň …more
Abstract:
The pressure to adapt to new generations is growing and luxury fashion brands need to find a way of using new technologies such as social media and e-commerce to reach new customers and not fall behind, as it could mean losing a large number of potential customers. The main objective of this thesis is to find the best strategy for promoting to new generations, so that the brand can come closer to potential …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2021
  • Supervisor: Andrea Escobar Rios
  • Reader: Adriana Escobar Rios

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84513

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod