Dětská kniha jako prostředek rozvoje čtenářské pregramotnosti – Renata Hančíková, DiS.
Renata Hančíková, DiS.
Bachelor's thesis
Dětská kniha jako prostředek rozvoje čtenářské pregramotnosti
Creating children’s book as a pre-reading literacy tool
Anotácia:
Bakalářská práce Dětská kniha jako prostředek rozvoje čtenářské pregramotnosti předkládá vhled do problematiky čtenářské pregramotnosti a nabízí konkrétní příklad jejího rozvoje v prostředí mateřské školy. V teoretické rovině objasňuje základní terminologii, souvislosti pojmů čtenářská a funkční gramotnost, čtenářská pregramotnost a čtenářství. Osvětluje také ukotvení čtenářské pregramotnosti v kurikulárních …viacAbstract:
This bachelor thesis named Creating children´s book as a pre-reading literacy tool submits an insight into pre-reading issue and offers particular example of its promotion and development at kindergarten. The theoretical part clarifies connecting terminology as a pre-reading, literacy, reading and children make books. It also sheds light on the position of pre-reading in the mandatory documents for …viacKľúčové slová
Gramotnost čtenářská gramotnost a pregramotnost funkční gramotnost čtenářství předškolní věk RVP PV projektová metoda v MŠ příběhovost dětská kniha.Literacy pre-reading and reading literacy reading Framework educational program for preschool education storytelling by children creating children´ book.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c42pf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2019
- Vedúci: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Lucie Grůzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání praktická škola jednoletá z pohledu učitelů a žáků
Marie Brabcová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Příležitosti a bariéry spolupráce veřejných knihoven a základních škol na rozvoji čtenářské gramotnosti
Andrea Prokopová -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Aktivity spolupráce základních, mateřských škol a knihoven na podporu čtenářské gramotnosti v Místních akčních plánech vzdělávání ve Zlínském kraji
Marie Tesařová -
Derivatizace vybraných tříd lipidů a jejich identifikace pomocí\nl{} RP-UHPLC/MS/MS metody v lidské plazmě
Yasmin Kadyrbekova -
Statistická analýza a vícerozměrné metody v MS Excel
Michal Bukáček -
Stanovení citrátů v kostech metodou GC-MS
Roman Boško