Bc. Monika Šponerová

Diplomová práce

Názory pedagogů Férové základní školy na inkluzivní vzdělávání a na spolupráci s asistenty pedagogů

Teacher s attitudes towards inclusive education and teaching assistants
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit a analyzovat názory pedagogů jedné základní školy nacházející se v Jihomoravském kraji na inkluzivní vzdělávání a na jejich spolupráci s asistenty pedagoga. Diplomová práce se skládá ze dvou částí – teoretické a empirické. První část je věnována zpracování teoretických informací týkajících se školské legislativy a rovněž účastníkům inkluzivního vzdělávání. Druhá …více
Abstract:
The aim of this dissertation is to identify and analyze the opinions of teachers and their cooperation with teacher assistants of one primary school in South-Moravian region which is focused on inclusive education. This dissertation has two parts – Theoretical and Empirical. The first part is devoted to processing of theoretical information which are about school legislation and participants in inclusive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta