Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti – Lucie FACKENBERGOVÁ
Lucie FACKENBERGOVÁ
Diplomová práce
Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti
Perception and evaluation of a chosen brand
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma ,,Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti? je na jedné straně analyzovat vnímání značky veřejností, na druhé straně hodnocení značky vybranými zaměstnanci společnosti Vodafone Czech Republic a. s.. Výstupem bude porovnání zjištěných hodnot z pohledu zákazníka a společnosti, zhodnocení shody a navrţení zlepšení a změn.Abstract:
The goal of this thesis was to analyze the perception of a selected brand and to evaluate from the perspective of the public and of company Vodafone Czech Republic a. s..
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2010
Zveřejnit od: 10. 9. 2010
Identifikátor:
20437
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta Pavezová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FACKENBERGOVÁ, Lucie. Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti. Č. Bud., 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 09. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 9. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum
Libor Tománek -
Role marketingového výzkumu v procesu řízení značky
Eliška Hollanová -
Trendové nástroje řízení značky v praxi rodinného podnikání
Anna Javůrková -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Markéta Petroušková -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Aneta Růžičková -
Řízení značky a výzkum značky Škoda
Petr LANG -
Strategické řízení značky
Tomáš Beníšek -
Řízení značky a následná komunikační strategie v podnikové praxi
Arailym Zhumashova
Název
Vložil
Vloženo
Práva