Bc. Karolina Martinková

Diplomová práce

Marketingová komunikace HC Olomouc

Marketing Communication of HC Olomouc
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci HC Olomouc, účastníka nejvyšší české hokejové soutěže. Podrobně popisuje současnou situaci v klubu z pohledu jeho marketingových aktivit. Na základě tohoto rozboru a výsledků dotazníku pro fanoušky je v projektové části této práce navržen projekt na vylepšení marketingové komunikace klubu.
Abstract:
This thesis deals with the topic of marketing communication of HC Olomouc, hockey club participating in highest Czech hockey league. Thesis describes in detail the current situation in club's marketing activities. Based on this analysis and results of research on fans' opinions about team's marketing communication, the project part of this thesis offers a proposal on how to improve HC Olomouc's marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Martinková, Karolina. Marketingová komunikace HC Olomouc. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace