Komunikace s médii a publicita neziskové organizace – Lenka Bradáčová
Lenka Bradáčová
Diplomová práce
Komunikace s médii a publicita neziskové organizace
Communication with the Mass Media and Publicity of a Non-Profit Organization
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou komunikace neziskových organizací s médii. Teoreticko-metodologická část práce seznamuje se základními pojmy a definicemi z oblasti neziskových organizací, komunikace, public relations a to vše s využitím pro neziskové organizace. V praktické části následuje vypracování analýzy komunikační strategie s návrhy vhodných forem publicity a propagace pro neziskovou organizaci …víceAbstract:
This thesis deals with the communication of non-profit organizations with the media. Theoretical and methodological part of the thesis introduces the basic concepts and definitions of the non-profit organization, communication, public relations and taking advantage of the non-profit organization. In the practical part follows the completion of the analysis of communication strategy for appropriate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/63253
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: Martin Musil
- Oponent: Jana Audy
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/63253
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Communication strategies in promotional texts for charities and non-profit organizations
Zuzana DROZDOVÁ -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Cross-border Cooperation in Czech-German Non-profit Organizations
Kateřina KUTHANOVÁ -
The Role of Non Profit Organizations in Improving Quality of Basic Education in the Northern Region of Ghana.
Mabel Anlaminga -
Language Use and Management in International Organizations The experience of agents of the non-profit development agency sequa gGmbH
Sophia STOBBE -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ