Analýza trhu internetového obchodu B2C – Ing. Štěpán Svoboda
Ing. Štěpán Svoboda
Bakalářská práce
Analýza trhu internetového obchodu B2C
Market Analysis of the B2C Internet Shop
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza trhu internetového obchodu segmentu B2C. Teoretická část práce je zaměřena na charakteristiku internetového obchodování se všemi důležitými aspekty včetně legislativy. V další části práce je provedena analýza současného stavu internetového obchodování v ČR. Její hlavní náplní je porovnání vybraných internetových obchodů na základě daných parametrů.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is a market analysis of the Internet shop of the B2C segment. The theoretical section of the thesis focuses on the characteristics of Internet trade and all of its important aspects, including legislature. In the next part of the paper, an analysis of the current state of Internet trade in the Czech Republic is conducted. Its main content is a comparison of selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Svoboda, Štěpán. Analýza trhu internetového obchodu B2C. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Markéta Soukupová -
Internetový obchod
Ondřej Procházka -
Podnikání prostřednictvím internetu se zaměřením na internetový obchod
Pavel ŽĎÁNSKÝ -
Nástroje pro zvýšení zájmu zákazníků o internetový obchod s elektronikou
David Burian -
Návrh nástrojů pro zvýšení zájmu zákazníků o konkrétní internetový obchod
Tereza Svojtková -
Podnikatelský záměr – internetový obchod s dárkovým zbožím
Aneta Raimundová -
Internetový obchod v rodinném podnikání
Veronika Duchková -
Sravnenie cheshskih i ukrainskih internet-magazinov
Yelyzaveta FROLOVA