Bc. Petr Venclíček

Bachelor's thesis

Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací

Event marketing and its place in the marketing communications
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho místem v rámci marketingové komunikace. Na příkladu eventu ŠKODA AUTO bude potvrzen význam tohoto nástroje v rámci komunikace společností a budou nabídnuty doporučení, díky kterým je možné využít potenciálu event marketingu v plné síle.
Abstract:
This bachelor thesis deals with event marketing and its place in marketing communication. ŠKODA AUTO event will confirm the importance of this tool in the communication of companies. Recommendations aiming to 100% usage of event marketing potential will be also presented.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2014
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní