Aneta Horáková

Bakalářská práce

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vliv značky společnosti Apple na kupní chování spotřebitele působící na trhu s chytrými mobilními telefony. Jedním z cílů bakalářské práce je zjištění, jak si společnost Apple stojí na trhu s chytrými mobilními telefony a jaký je její positioning značky. V teoretické části bude kladen důraz na nástroje, které se týkají marketingového mixu, jak vlivy prostředí ovlivňují …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on influence of brand Apple acting on consumer purchasing behavior in the smarphone market. One of the goals of the bachelor thesis is to find out, what position Apple has on mobile phone market and how is its positioning. The theoretical part is focused on tools that relate to the marketing mix, how environmental influences acts on consumer shopping behavior, other …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses h77who h77who/2
17. 3. 2022
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.