Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Aneta Horáková
Aneta Horáková
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vliv značky společnosti Apple na kupní chování spotřebitele působící na trhu s chytrými mobilními telefony. Jedním z cílů bakalářské práce je zjištění, jak si společnost Apple stojí na trhu s chytrými mobilními telefony a jaký je její positioning značky. V teoretické části bude kladen důraz na nástroje, které se týkají marketingového mixu, jak vlivy prostředí ovlivňují …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on influence of brand Apple acting on consumer purchasing behavior in the smarphone market. One of the goals of the bachelor thesis is to find out, what position Apple has on mobile phone market and how is its positioning. The theoretical part is focused on tools that relate to the marketing mix, how environmental influences acts on consumer shopping behavior, other …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Celebrity Endorsement on the buying behavior of consumers
Pradhuman Soni -
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker -
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
Ipek Cücük -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
EVALUATION OF THE IMPACT OF ADVERTISEMENT ON CONSUMER BEHAVIOUR
Tej Vipul Gajjar -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Influence of Culture on the Purchasing Behaviour
Prachi Ravindrasinh Jhala -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Telis Aliapulios
Název
Vložil
Vloženo
Práva