Employer branding v spoločnosti H1.cz – Lukrécia Dlouhá
Lukrécia Dlouhá
Diplomová práce
Employer branding v spoločnosti H1.cz
Employer branding spoločnosti H1.cz
Anotace:
Diplomová práce se věnuje analýze budování značky zaměstnavatele ve společnosti H1.cz. Hlavním cílem je na základě analýzy současného stavu employer brandingu společnosti a průzkumu mezi potenciálními zaměstnanci přinést návrhy na jeho vylepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část přibližuje problematiku employer brandingu a slouží jako podklad pro zpracování praktické …víceAbstract:
This master thesis is focused on employer branding analysis of the company H1.cz. The main aim is to bring suggestions for its improvement based on the analysis of its current state and a survey among potential employees. The master thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part approaches the issue of employer branding and serves as a basis for the practical part. The …víceAbstract:
Diplomová práca sa venuje analýze budovania značky zamestnávateľa v spoločnosti H1.cz. Hlavným cieľom je na základe analýzy súčasného stavu employer brandingu spoločnosti a prieskumu medzi potenciálnymi zamestnancami priniesť návrhy na jeho vylepšenie. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť približuje problematiku employer brandingu a slúži ako podklad pre spracovanie praktickej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85246
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: Marek Stříteský
- Oponent: Gabriela Říhová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85246
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnotová nabídka zaměstnavatele
Stanislav Švec -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová -
Budování značky zaměstnavatele
Tereza Machová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Tereza Horáková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Klára Třmínková -
Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranom odvetví
Denis Adam