Televizní reklama jako etický problém 21. století – Bc. Andrea BARTÍKOVÁ
Bc. Andrea BARTÍKOVÁ
Diplomová práce
Televizní reklama jako etický problém 21. století
Television advertisement as ethical problem of the 21st century
Anotace:
Diplomová práce Televizní reklama jako etický problém 21. století je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se věnuje vymezení televizní reklamy, historii reklamy, zákonům a etickému kodexu reklamy, symbolům v reklamách, kritizovaným a zakázaným reklamám a psychologickým aspektům reklam. Empirická část se skládá z výzkumného šetření, které bylo vyhodnoceno kvantitativní metodologií …víceAbstract:
The diploma thesis Television advertising as an ethical problem of the 21st century is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part defines television advertising, history of television advertising, laws and ethical code of advertising, symbols in advertisements, criticized and banned advertising and psychological aspects of advertising. The empirical part consists of quantitatively …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Hubálek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTÍKOVÁ, Andrea. Televizní reklama jako etický problém 21. století. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Interpretace a srovnání symbolů Karla Hlaváčka a Otokara Březiny
Veronika SVOBODOVÁ -
Symbolismus v díle Hieronyma Bosche a jeho analogie s tvorbou Salvadora Dalího
Denisa Michálková -
Mýtus a symbolismus v umění kinematografie
Petr Jiřička -
Symbolismus v ruském výtvarném umění na přelomu 19. a 20. století
Alina Zaidullina -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Genderové stereotypy v předškolním věku: mapování a experimentální ovlivnění
Jana Pinkasová -
Genderové stereotypy v časopisech pro děti předškolního věku
Klára Tesaříková -
Genderové stereotypy na střední škole
Michaela OLŠANSKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
23. 4. 2016